5. elokuuta 2014

To you for me!


Haluaisin kysyä nyt sitä, josko teillä olisi vielä heittää hyviä vinkkejä/niksejä joilla voisin saada tätä hommaa rullaamaan. Onko sinulla omakohtaista kokemusta painonpudottamisesta? Pidätkö laidutusblogia jne.! Vertaistukea! Vai oletko muuten vain parantamassa elämäntapojasi?



//Myöhemmin tänään mun suuntani olisi Tukholma. Ensimmäistä kertaa koen Vikingin buffet pöydän. En koe sitä pelottavaksi, koska yleensäkkään laivojen buffetit eivät ole minulle niin suuri surmanloukkuja, vaan syön siellä ihania salaatteja. Katsotaan nyt kuinka käy laivalla jossa en ole ennen käynyt. Muutenkin haluan nauttia vielä viimeisestä kesälomaviikosta, syön mitä haluan, pienempiä annoksia. Enkä änge suuhuni mitään pahan makuista. Tai josta tulee huono olo. 

Eli tiivistettynä : pienemmät annokset, maukkaampi ruoka.



Meidän keittiöremonttimme jatkuu kohta, jolloin taas ruuan valmistaminen vaikeutuu. Pitää miettiä mitä voin silloin taikoa. Mutta ehkä mä suuntaan nyt nukkumaan. Nauttikaa te siitä hetkestä jona luette tätä.
 I will always love you!

2 kommenttia:

  1. mä en oo ite koskaan laihduttanu, mutta nyt alkukesästä tuli lihottua muutama kilo, ja sitten päätinkin joskus juhannuksen aikoihin parantaa mun elämäntapoja. aloin liikkuun enemmän ja tekeen monipuolisempaa treeniä, ja rupesin syömään terveellisesti. lisäks alotettiin äitin kans herkulakko. mulle hyvänä tukena on ollu pumpup. jos et oo siis kuullu, niin se on instagramin tapanen sovellus johon laitetaan pääosin urheilu ja ruokakuvia. lisäks siellä on sitten treenejä joita pystyy tekeen ja sen sellasta :-) se on ainakin mua motivoinu tosi paljon, joten suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! :) En ookkaan koskaan kuullut kyseisestä palvelusta, pitääpä vilkaista!

      Poista