10. huhtikuuta 2014

Hiljainen sairastelia.

Muutamaan viikkoon on sisältynyt:
-Kipeenä oloa
-Laiva reissu
-Tettiä
-Koulua
-Siivoamista
-Terveellistä ruokaa

Liikunta on nyt ollu pikkaisella tauolla, koska onnistuin sairastuttamaan itseni pahimman luokan flunssaan, mutta nyt se alkaa jo olla voitettu. Olen ostanut uudet lenkkikengät, mutta ne ovat vielä käyttämättä. Odotan innolla sitä, että pääsen sisäänajamaan niitä. Luultavimmin menee maanataihin, koska viikonloppuna olen tettiä suorittamassa ja keikkailemassa. Tai sitten sunnuntaina? Mutta viimeistään maanantain liikunnantunnilla. Ruuan suhteen on välillä ollut terveellistä ja välillä sitten ei niinkään. Mutta jos saisi joka viikko aina muutaman aterian terveellisempään päin, niin pianhan sitä ei muuta olisikaan. Rahkaa tuli maistettua muutaman vuoden tauon jälkeen taas. Ei tule minulta onnistumaan... 

Olen miettinyt, että julkaisisin täällä joka viikonloppu seuraavan viikon tavoitteet ja tietysti kertoisin kuinka hyvin ne ovat toteutuneet, vai ovatko ollenkaan. Pysyn myös itse niin tavoitteissani mukana. Mitäs mieltä olette?

Nyt lenkkien mittaamis/merkiksemis jutussa on ongelmana se, että puhelimeni on korjauksessa, mutta eiköhän tästäkin selvitä?

Hyvää viikonloppua!
Jos sinulla on hyviä vinkkejä minulla, niitä voi laittaa tänne blogiin tai minulle sähköpostilla:
hundredreasons100@gmail.com

6 kommenttia:

  1. Ootko koittanu yhistää maustamattomaan rahkaan.tai jogurttiin hedelmiä, esim banaania, omenaa ja mandariinia? Aivan sikahyvää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole, mutta en tykkää sekoittaa marjoja mihinkään hapanmaitotuotteisiin.

      Poista
  2. Suosittelen, että pikku hiljaa opettelet syömään sitä rahkaa. Ite testailin ja ei vaan ollu mun juttu ja ei ole vieläkään ja noin puol vuotta sitte aloin syömään. Jos se perus rahka ei mee vaan alas niin suosittelen testaamaan jogurttirahkaa 0.9% se ei maistu niin pahasti sille rahkalle, muttei kuitenkaan oo jogurttiakaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen yrittänyt saada rahkaa nieleskeltyä melkein kymmenen vuotta, joten ei taida onnistua :DD En jugurttejakaan oo ollenkaan.

      Poista
  3. kiva bannu ja muutenkin kiva blogi. ja en kyl ihtekkää tykkää rahkasta

    VastaaPoista